dimecres, 28 de maig del 2014

Qui som


Em dic Agnès, sóc filòloga catalana i sóc la conductora d'aquest grup de lectura. Des de sempre que m'ha apassionat llegir, sobretot literatura catalana contemporània; però, de fet, la lectura en general que m'obre tot de móns nous al davant i m'omple de reflexions perquè les lectures a part de fer-nos la vida més plaent també ens ensenyen a viure. Espero que junts ens ho passem d'allò més bé i aprenguem molt, que sortim d'aquí sent més i millors persones. Bona lectura! 


















Sóc informàtic de professió. M'agrada llegir sobretot novel·la històrica. Entenc que els clubs de lectura són una gran oportunitat per intercanviar impressions i per aprendre coses noves.


















Sempre he llegit, però ara tinc més temps. M'agrada la novel·la contemporània més que res. 
Llegeixo en català, però no tinc problemes amb el castellà.
De totes maneres, tot i que estic habituada a llegir, m'agrada la lectura fàcil, encara que ara mitjançant aquest club de lectura estic aprenent a llegir d'una altra manera.


















Llegir és un plaer.
Encara que tota l'ensenyança va ser en castellà, vaig aprendre català amb el Patufet, Cavall Fort, etc.
Llegeixo diaris i premsa en general i informes i treballs. 
M'agraden les novel·les de tot tipus. 
Prefereixo el català al castellà. Alguna biografia és interessant.


















La lectura forma part de la meva vida des de molt petita. Als 5 anys ja llegia perfectament.
A casa, per Nadal, els regals els portaven els Reis de l'Orient, i el tió era solament pels torrons o... per llibres. Així, durant les vacances teníem llibres nous. 
De petita, la lectura em portava a altres mons i em feia viure aventures que d'altra maenra no viuria.
L'afició a la lectura no l'he perduda mai. Han canviat els temes a llegir i han anat evolucionant: història, negra, investigació mèdica novel·lada... Mai, però, ciència-ficció o romàntica (no n'he llegit, però no m'atrau).
No puc estar sense tenir dos o tres llibres en espera. I no vaig enlloc sense un llibre al bolso.
Tot i que ara em baixo llibres d'Internet a l'Ipad, em segueixen agradant molt els llibres en paper (tenen una olor diferent). Disfruto encomanant l'afició a la lectura als nens i nenes.


















Leyendo soy feliz. 
Siempre me gusta leer. 
Me gusta la Historia.


















Tinc 55 anys i sóc mestra d'adults, a més de lectora compulsiva; això vol dir que durant l'estiu llegeixo molt, però ara en aquesta època, d'inici de curs, poc. 
M'agrada preferiblement la novel·la o la història, poesia no. 


















Les novel·les són molt de ficció, per això no les llegeixo. Aquestes novel·les no m'interessen massa.
Aquí, a les reunions que tenim, els llibres són interessants i m'enganxen.


















Siempre me gustó leer y tengo tiempo.


















Yo antes no leía mucho y estas lecturas se me hacen muy pesadas. 
Necesito algo que me llame la atención.


















No he sigut gaire de llegir llibres, revistes i diaris sí. Ara, a la meva edat, me n'han vingut ganes.


















Poder comentar el llibre amb altres lectors aporta molts matisos i moltes sensacions que a un mateix li passen desapercebuts.


















Me encanta leer, para mí es una distracción, y me encanta toda clase de lectura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada